Toplam 3 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 3 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Şube kapanışı

  1. #1
    Üye
    Üyelik tarihi
    12.Şubat.2007
    Nereden
    Kocaeli
    Mesajlar
    86


    Mükellef şube işyerini 31.08.2009 tarihinde kapatmış bulunmaktadır. Elimizdeki mevcut stokları ve yazarkasa hurdaya ayrılacağından dolayı faturayı mükellef adına kapanış tarihli olarakkestik.
    Şubedeki yazarkasadan son kesilen günlük z raporu 20.08.2009 tarihlidir. Şube kapanış tarihinin son alınan günlük z raporu tarihinden farklı olması yani 31.08.2009 olarak yapılmasında bir sakınca doğarmı ? Ayrıca vergi dairesine kapanış yapıldıktan sonramı yazarkasa servis tarafından hurdaya ayrılacaktır.

    Yardımlarınız için şimdiden tşk ederim

  2. #2
    Admin Hüseyin URAY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14.Kasım.2006
    Nereden
    Konya
    Mesajlar
    14,448
    Herhangi bir sorun olmaz. Yazar kasayı işterk evraklarını vermeden iptal ettire bilirsiniz.


    Hüseyin URAY
    SMMM / KONYA

    www.mustafagulsen.com

  3. #3
    Kıdemli Üye
    Üyelik tarihi
    08.Ocak.2008
    Nereden
    Karaman
    Mesajlar
    131


    Sayın : sm_rasit


    Kapanış Tarihinizi 31.08.o9 tahinde şube işyeri kapanışı vermenizde Ö.Kaydedici Cihaz açısından hiç bir sakınca yok yalnız yarından itibaren yani 3 gün içerisinde Ö.K.C. Servis tarafından hurdaya çıkarılması ve bu süre içerisinde Ö.K.C levhasının iptalini yaptırmanız gerekiyor şayet geç kalmanız durumunda cezai yaptırımla karşılaşabilirsiniz.


    Saygılarımla


    Halil İbrahim Öztaş


    Halil İbrahim Öztaş

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •