Herkese selamlar,
e-bildirge ile 4447 sayılı kanundan yararlanan personel girişini yapınca 15.08.2008 tarihinde kanundan yararlandırmaya başladığım personel için 15 günü % 100 teşvikli ve diğer 15 günü de % 80 teşvikli olarak 2 ayrı prim ve hizmet belgesi görünüyor. Belgede 30 günden eksik olduğu için bana eksik gün nedeni soruyor. Her iki bilgeye de "13.Diğer nedenler"i mi işaretlememiz gerekiyor? ve bunu işaretlersek eksik gün bildirim formu da mı düzenleyeceğiz? Ama personelin eksik günü yok her iki bilgenin toplamı 30 gün ama program ayrı ayrı iki belge oluşturduğu için her iki belgede de 15'er gün eksik gibi görünüyor! Bu durum başına gelen başka kimse varsa yardımınızı bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler!