interaktif vergi dairesinden dilekçe yazın düzeltiyorlar...interneti meçhul yazarkasalari ise teknik servise yönlendiren ayarlama yapıyorlar...ben tüm bilanço yazarkasalari servise yönlendirdim
Değerli meslektaşlarım vuk 355 göre cezalı duruma düşmemek için hepinizi bilgilendirme yapayım dedim. 24 şubata kadar yeni nesil ökc olan mükellefler (defterbeyan sistemi hariç) bilançoya tabi mükellefler ocak ayı satış raporlarını tsm aracılığı ile gibe bildirecekti. ama mükelleflerimin ökc durumlarını incelediğimde 1- bir çok ökc firması maalesef satmış olduğu ökc yi henüz sisteme bile girmemiş bu durumda ceza 355 göre direkt mükellefe sistem ceza kesecek 2- Bir çok mükellefimin internet bağlantısı sağlıklı olmadığından bildirim gerçekleşmiyor.bu yüzden de 355 ceza kesecek 3-bir kaç mükellefiminde eski ökc sistemde gözüküyor sistemdende düşmemiş.hemde yeni ökc var.dolayısıyla her şey karmakarışık bir durum. şurda maalesef 10 günümüz kaldı. bizler büro içindeki işlerlemi uğraşalım. yoksa dışarda mükellefin işiylemi uğraşalım. görüşlerinizi saygıyla bekliyorum
interaktif vergi dairesinden dilekçe yazın düzeltiyorlar...interneti meçhul yazarkasalari ise teknik servise yönlendiren ayarlama yapıyorlar...ben tüm bilanço yazarkasalari servise yönlendirdim
arkadaşlar merhaba.Yeni nesil Ökc için Sisteme giriş yapacak mıyız?Şimdiden teşekkür ederim.
gireyim dedim
tercih ekranında yaptığınız bilgi neticesinde girişe izin vermiyor
CNPL
Tüm İşlemleri ÖKC servisleri yapacak. Yani Yeni nesil ÖKC nin internet bağlantısı varsa Firmaya bildirim gidiyordur. Bu bildirimleride gib e bildirme ÖKC firmalarına ait. burada dikkat edilmesi gerek nokta müşterilerin intenet bağlantılarını hiç bir zaman kesmemesidir.
Merhabalar Yeni Nesil ökc aylık satış rapor bildirimi ekranından,bildirim girişi/güncelleme yi tıkladığım zaman'' Tercih bildirim ekranında yaptığınız tercih doğrultusunda bu ekrandan yeni nesil ÖKC bildiriminde bulunma yetkiniz bulunmamaktadır.'' uyarısı veriyor. Daha önce herhangi bir tercihte bulunmadım. Yazar kasa servisleri bildirimi otomatik yapacaktı. Ama halen yapılmamış. Sizlerde durum nedir?
Yeni Nesil ÖKC lerimizde pos işlemleri yapılıyor.
Pos işlemleri yapıldığı için internet bağlantısı da var diye düşündük.
Buna istinaden hiç bir işlem tercih yapmadık.
Tercih işlemleri sadece eski nesil ökc ler için diye biliyorduk.
İnternet vergi dairesine giriyorum. Hiçbir müşterim de hiçbir veri yok.
İşimizi Yanlışmı - eksik mi yaptık?