-
Kısmi süreli (part time) personel
Arkadaşlar, ofisimde part time olarak bir muhasebe yardımcı elemanı işe başladı. Ayda 10 gün çalışacak. Daha doğrusu hafta içi her gün 3-4 saat gelecek. Toplamı ayda 10 gün yapıyor.
Kısmi süreli hizmet sözleşmesi yaptım. Eskiden eksik gün bildirim formu ekinde kısmi süreli hizmet sözleşmesini de kuruma gönderiyorduk.Şimdi eksik gün bildirim formlarının her ay kuruma gönderilmesi kalktı.
Peki ilk seferde (yani ilk bildirge döneminde) bir seferliğine göndermemize gerek var mı sözleşmeyi? Yoksa hiç göndermeyecek miyiz?
Ofiste başka çalışan yok. Tek çalışan kendisi.
-
Müdavim Üye font>
Gönderilmeyecek, bildirgede eksik gün süresini ve nedenini göstermeniz yeterlidir. Ancak eksik güne neden olan belgeleri (Puantaj,Sözleşme vs.) istendiğinde kuruma ibraz edilmek üzere mutlaka saklayın. Sözleşmeyi noterden yapmanızı şiddetle tavsiye ederim.
-
Part-Time çalışan işçilerde toplam çalışma saati 45 saati aştığı zaman hafta sonu ücreti ve günüde dahil oluyordu diye hatırlıyorum. Bu konuyu da bi araştırmanız yararınıza olacaktır.
Yetkileriniz
- Konu Acma Yetkiniz Yok
- Cevap Yazma Yetkiniz Yok
- Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
- Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
-
Forum Kuralları